Liefde gaat door de maag. Niet alleen van de man maar van iedereen. Stichting DEP organiseert in het kader van het triple-win-concept etentjes, waarbij vrijwilligers hun lievelingskost delen zoals ze deze thuis nuttigen, bezoekers kunnen genieten van deze gerechten en de opbrengst van de dag (minus de kosten) komt ten goede van onze projecten.

Daarnaast bieden wij een afwisselend programma aan voor jong en oud. Voor de kleine mensen onder ons is er een vrijwilligersteam dat spelletjes en vermaak aanbiedt. Anderen kunnen genieten van culturele uitwisselingen in de vorm van filmpjes, (begeleide) gesprekken en/of dansen. Per bijeenkomst kan het aanbod wisselen. Voor het exact programma onderdeel verwijzen wij u graag naar de specifieke benefietetentjes.

Wij werken met bonnen variërend van € 2,50 tot € 3,- (lees hieronder de DEP-uitgangspunten). U betaalt voor wat u nuttigt. Wij verwelkomen iedereen die samen met ons willen delen. U heeft dus niet veel nodig om een bijdrage te kunnen leveren.

Wij hopen u te kunnen verwelkomen op een van onze benefietetentjes. Aanmelden is wel noodzakelijk, zodat onze vrijwilligers weten voor hoeveel personen zij kunnen koken.

Benefietetentjes 26 november 2017 te Baarn

DEP-UITGANGSPUNTEN

• De opbrengst minus kosten komt geheel ten goede aan onze projecten.
  • Het geld gaat direct van stichting DEP naar een contactpersoon van het project (op locatie).
  • U kunt de volledige projectomschrijving(en) hier downloaden (PDF)

Aanmelden is noodzakelijk

• Stuur een email: info@stichtingdep.nl
  • Stuur een app: 06 – 42 69 29 69
  • Via deze link aanmelden
  • Graag het aantal volwassenen en kinderen (+leeftijd) vermelden.

Eten, drinken en overig

• Alles gaat via bonnen à € 2,50 of € 3,- p/st (afhankelijk van zaalhuur; voor actuele prijzen raadpleeg de datum van het benefietetentje).
  • Er zijn verschillende gerechten en diverse gezonde drankjes; u betaalt 1 à 2 bonnen per product.
  • Als er veilingen, workshops of activiteiten zijn waar een bijdrage voor gevraagd wordt, kunt u ook met dezelfde bonnen betalen.
  • Er zijn verschillende activiteiten voor kinderen. Deelname is gratis.
  • Bonnen kopen: vooraf via bankoverschrijving of contant op de dag zelf.
  • Er kan NIET GEPIND worden.
  • Vooraf betalen: rekeningnummer NL34TRIO0338559884, t.n.v. Stichting DEP onder vermelding van uw NAAM en (aantal) BONNEN 3 september. Uw naam wordt genoteerd. U ontvangt de bonnen op de dag zelf.
  • Bonnen die u nog over hebt, kunt u doneren of bewaren voor het volgend benefietetentje.

Bereikbaarheid

• De locatie verschilt per bijeenkomst. Wel proberen wij prettige, goed bereikbare en betaalbare locaties te regelen.
  • Pendeldienst voor omgeving locatie (opgeven verplicht): indien mogelijk zullen vrijwilligers van en naar de locatie rijden. Kosten: 1 bon per persoon per rit. Tijden in overleg.